Cilindrul electric - "LZ FL/PL"
Cilindrul liniar paralel LZ 70 P tocmai a fost adăugat la familia de produse RK ca un cilindru pentru aplicaţii grele. RK Rose + Krieger răspunde astfel la cererea tot mai mare a pieţei pentru cilindri electrici, compacţi cu unitate servo.
Dupa succesul răsunător al cilindrului electric mai mic LZ 60 cu motor cu acţionare în paralel, RK Rose + Krieger ofera acum un cilindru de acelaşi tip, mai mare: LZ 70 p Spre deosebire de fratele său mic, LZ 70 P pot fi combinate cu orice motor servo și dimensiunile sale compacte sunt similare cu un cilindru pneumatic de aceeaşi putere. Ca întreaga tehnologie liniara RK, LZ 70 P are 100% ciclu. Acest lucru îl face la fel de potrivit pentru sarcini de reglare simple și de înaltă precizie cât și de poziționare dinamică. Echipat cu un șurub cu bile, LZ 70 P suportă forțe de compresiune şi întindere de până la 5.000 N cu o viteză maximă de 1 m/s și accelerație de 5 m/s². Folosind un adaptor adecvat, această alternativă interesantă la un cilindru pneumatic poate fi operat cu servomotoare. Clientul este capabil să utilizeze motoarele sale economisind astfel timp şi costuri pentru achiziţionarea unor alte motoare. În plus, know-how-ul în legătură cu punerea în funcţiune, pornirea și documentația sunt gratuite.
Detalii pentru cilindrul LZ70P.
Ca toți cilindrii pentru încărcări mari, LZ 70 P poate fi livrat cu Grad de protecție IP 65, lungimi speciale și cu switch-uri magnetice externe. RK Rose + Krieger pot furniza, de asemenea, sisteme complete de cilindru care conțin liniar, motopropulsor și controller, cu grad de protecţie IP 54. Clienții care necesită un produs de înaltă tehnicitate ar trebui să aleagă configuraţia cu ax cu şurub cu bile şi cu servo motor cu encoder absolut. Sloturi speciale asigură posibilitatea de montare de echipament suplimentar pe aceşti cilindri. Articulații furcă sunt de asemenea disponibile pentru securizarea switch-uri magnetice pentru determinarea precisă a poziţiei. Magneții înșiși sunt integraţi în cilindrul standard. Durata de viață a cilindrului este în prezent de până la 15.000 de kilometri sau de cel puțin 10.000 de ore de funcționare.